- Välj önskad reparation.
- Gå till kassan och skriv i ”ordernoteringar” följande information: enhetsmärke, enhetsmodel, felbeskrivning och enhet serienummer eller IMEI.
- Packa din enhet med orderbekräftelsen (skickade till ditt mail) i ett vadderat kuvert (finns att köpa på posten). Om du inte kan skriva ut orderbekräftelsen, skriv följande information på ett papper och lägg till det i paketet: ditt namn, telefonnummer, ordernummer, enhetsmärke, enhetsmodel, felbeskrivning och enhet serienummer eller IMEI.
- Skicka till vår adress som du hittar nedan (Skicka gärna som rekommenderat brev).
- Eller välj upphämtning och utlämning bara för 199kr. Befinner du dig i Stockholmsområdet (innanför tullarna), du kan laga din mobil utan att behöva besöka oss. Vi hämtar din enhet och lämnar tillbaka den efter reparationen.
Vår adress:
Fruängsgången 5,
129 52 Hägersten